יום ראשון, 27 בנובמבר 2011

חולצות לחתונה - איך לבחור?

מוכן להתחתן - חליפות חתן למתחתנים
לאחר 3 שנות חברות, הצעת נישואין, אירוסין וטבעת, הגיע הזמן לתכנון החתונה. הפקה עצומה עם מיליוני משימות קטנות כגדולות, וההכנות בלתי נגמרות. דומה כי המשימה הכי קשה לגברים, בכל העולם, היא בחירת בגדי החתונה שלהם. גברים נכנסים ללחץ מעצם המשימה, כאשר הדרך הנכונה היא לשכוח את כאב הראש ואת הלחץ, ובמקום זאת, להפוך את החוויה הזאת למהנה יותר. כיום יותר ויותר גברים פונים למעצבי חליפות חתן אשר תופרים להם חליפה באופן אישי ומיוחד ולפי טעמם האישי.

איך להפוך את החליפה להשתקפות של סגנונך האישי?


סיגנון אישי - חליפות חתן
חליפה רגילה וקלאסית לא תמיד היא המתאימה ביותר בשביל כל הגברים. יש גברים שחושבים על חליפת טוקסידו, אך הרכישה יקרה מאוד והתהליך של השכרת טוקסידו הוא בדרך כלל מטלה בפני עצמה. הרעיון של חליפה קלאסית שתישאר לעוד שנים רבות הוא פתרון הגיוני ונכון, אולם איך ליצור את המראה המיוחד?,

איך ליצור חליפה עם טוויסט?

חליפת חתן צריכה להיות מעוצבת, מבד איכותי ובגזרה מושלמת המותאמת למבנה הגוף של החתן. כדי להפוך אותה מחליפה אשר נראית ככל החליפות, תוכלו לשלב את החליפה הסטנדרטית עם מספר חולצות לחתונה, כך גם תוכלו להחליף חולצה במהלך הערב, ובזמן הריקודים להישאר עם חולצה בלבד. שילוב של חולצה מיוחדת ומדליקה, עדיין תשאיר אתכם לבושים בחליפה קלאסית מהודרת, אך תוספת החולצה תשווה לכם מראה מיוחד יותר. כך תוכלו לבחור את המראה הקלאסי עם חולצה לבנה וצחורה בה תשלהו רקמה מיוחדת או תוספת פייטים, ומנגד תוכלו לשלב חולצה עם צבע שונה ומקורי שייתן לחליפה מראה שונה לחלוטין וישדרג את המראה שלכם למקום אחר. חולצה צבעונית מעבר להיותה בצבע מיוחד שתבחרו, יכולה להיות במגוון סוגי בדים. יש כיום מגוון עצום של חולצות סאטן מבריקות, חולצות כותנה משובחות וחולצות נוצצות ועוד אינספור אפשרויות. חולצות לחתונה

איך חולצה תהפוך את החליפה לשימושית יותר?

חליפת חתן בסגנון אישי
 כאשר תרכשו חליפה קלאסית לחתונה או לכל אירוע אחר, בכל פעם תוכלו לשלב איתה חולצה אחרת. כך תגדילו באופן משמעותי את אפשרויות לבישת החליפה. כך למשל תרכשו 2 חליפות ערב, להן תשלבו 4 חולצות וכך זכיתם ב- 8 קומבינציות שונות של מראה, וכל האנשים סביבכם יחשבו שמדובר בקולקציה של עשרות פרטי לבוש שונים. כדאי להשקיע תקציב מעט גדול יותר ברכישת הפריטים הבסיסיים במלתחה שלכם, וקנייה חכמה כזו תוכל להפחית את ההוצאות שלכם, שכן לא תקנו דברים מיותרים וזה בדיוק מה שגברים צריכים!

בואו לא נשכח את הכלה!

ידוע כי רצויה התאמה בין שמלת הכלה לבגדי החתן. לא מדובר בהתאמה מוחלטת של הצבעים, או על בדים זהים, אולם יצירת קו שני עדין המחבר בין העיצובים, יכול להיות מראה מיוחד אשר שווה להשקיע בו מעט מחשבה. חולצה לחתן יכולה להיות עם רקמה מיוחדת אשר רקומה על שמלת הכלה, ניתן לשלב בחולצות פייטים כמו דומים לה המשולבים בשמלה, ועוד.

תגובה 1: