יום ראשון, 27 בנובמבר 2011

חליפות חתן מעוצבות

חליפת החתונה של החתן צריכה להיראות טוב ביחד עם שמלת הכלה של בת זוגו לעתיד. שילוב והתאמה בין חליפת החתן לשמלת הכלה מבטיחים כי בני הזוג יראו במיטבם, כל אחד לחוד ושניהם ביחד.. אחרי הכול, הזיכרונות המתוקים שנשארים לחתן ולכלה מיום חתונתם הן תמונות החתונה שלהם וסרטי וידאו, ולכן רצוי ומומלץ שתהייה התאמה בסגנון ובהידור.
חליפות חתן מעוצבות

גם החתן בוחר מעצב...

בדיוק כמו הכלה, גם כל חתן רוצה להרגיש טוב עם עצמו ולהשאיר רושם על אורחיו. ישנם גברים אשר קניית החליפה היא עול עבורם, והם מודים כי "לבוש זה לא הצד החזק שלהם". מבחינתם המצב האידיאלי הוא להיכנס לחנות, למדוד חליפה מחויטת קלאסית המתאימה לסגנון הגוף שלהם, ולחזור הביתה עם שקית גדולה. אולם, מצב זה רחוק מהמציאות. כל חליפה ובמיוחד חליפת חתן, צריכה להתאים בדיוק למידות החתן, ועל המעצב לשלב את העיצוב הנכון עם טעמו האישי של הלקוח, ועד הרגע בו החתן המיועד יחזור עם קולב ועליו החליפה המיועדת, יעברו עוד הרבה מים בירדן.....

רכישה בחנות מול רכישה אצל מעצב

חליפות חתן מעוצבות
חליפות חתן ניתן לקנות בהרבה חנויות בקניונים וברשתות הבגדים הגדולות, שם יחכו לכם הרבה מאוד חליפות תלויות על קולבים, בהרבה גזרות, עיצובים וצבעים. אולם, חתנים אשר מעוניינים לרכוש חליפות חתן מעוצבות, יפנו למעצב. גם בתחום של עיצוב הבגדים ישנם התמחויות שונות למעצבים. כך למשל ישנם מעצבי שמלות כלה, מעצבי בגדי ערב, מעצבי שמלות ערב, מעצבי חליפות חתן ועוד. מעצב חליפות חתן הוא המתאים ביותר כמובן ליצור עבורך את החליפה. המעצב מתמחה באופן מיוחד בעיצוב חליפות לחתונה ומשקיע בכך את כל מרצו. הוא דואג להתעדכן בכל העיצובים והטרנדים החדשים, וניסיונו הרב שנצבר עם השנים גורמים ללקוח לדעת "שהוא בידיים טובות". קניה אצל מעצב שונה הן בתוצאה הסופית שהיא כמובן חליפה מותאמת שנתפרה בדיוק למידות החתן, והן בדרך – כאשר היחס האישי שתקבלו מהמעצב יהיה התייחסות לכל בקשה, יחס חם, מילה טובה וחבר חדש אשר ילווה אתכם לאורך כל התהליך.

איך ניתן לבחור את החליפה הטובה ביותר?

עבודתו של מעצב חליפות חתן היא להתאים החליפה המושלמת עבורכם. המעצב יבחן פרמטרים שונים כגון: מבנה הגוף, גובה, התאמת צבעים ועוד, וישלב אותם עם השקפת העיצוב שלו ורעיונותיו. כל חתן נותן השראה משלו למעצב, וכך החליפה רוקמת עור וגידים. בין החתן למעצב יש שיחות מקדימות בהן החתן מסביר את רצונותיו, את האופי בו הוא מתלבש ביום יום וכיצד הוא רוצה להיראות ביום האירוע. החליפה הטובה ביותר היא למעשה החליפה שהכי מתאימה לחתן מבחינת עיצוב, סגנון, צבע, ונוחות. ישנם חתנים שממהרים לבחור חליפה בטרם בדקו את מידת הנוחות שלה. שימו לב כי חליפה איתה תלכו ערב שלם ותוך כדי גם בריקודים, חייבת להיות נוחה ונעימה.

תגובה 1:


  1. חליפות יוקרה
    מדהימות באתר הזה. חליפות חתן מעוצבות ושלל עיצובים של חליפות, טוקסידו ובגדי ערב. כנסו ותראו.

    השבמחק