יום ראשון, 27 בנובמבר 2011

סוגים של חליפות חתן

באופן מסורתי לאנשים יש יותר מה לומר על השמלה של הכלה מאשר על הלבוש של החתן. למרות זאת, אין זה אומר שהחתן לא יכול לבחור להיות מסוגנן כמו בחירת ליבו. אחרי הכול, יום החתונה עומד להיות היום המאושר בחייו, ובאירוע זה גם הוא צריך להיראות במיטבו ולהתבלט בקהל!
מתחתנים - חליפות חתן

למה בחירת החליפה היא פרויקט מעט מלחיץ לכל חתן?

ישנם היום סוגים רבים של חליפות חתן. כל גבר אשר עומד להתחתן ויודע כי עליו לבחור חליפה ליום החתונה, נכנס ללחץ רק מהמחשבה על כך. ואכן, זה מאוד מבלבל לעמוד מול עשרות סוגים שונים של חליפות, במגוון דגמים, עיצובים וסגנונות. איך לבחור, היכן, ומה התקציב שאמור להיות לטובת "הפרויקט"? הכנו לכם מדריך קצר המפרט את סוגי החליפות לחתן:

חליפות חתן בסגנון קלאסי

חליפות חתן בסגנון קלאסי
חליפות חתן קלאסיות כשמן כן הם – מדובר בחליפות בעיצוב קלאסי מסוגנן ומוקפד. בדרך כלל מדובר בחליפות מעוצבות בסגנון שמרני, אשר יהיו מבדים בצבע שחור או בז', ולעיתים בגוונים סולידיים נוספים כמו מקשת הגוונים האפורים. לחליפות אלו ניתן להוסיף עניבה קלאסית או פפיון, וכמובן לצרף חגורה. זו ההזדמנות גם לגברים הסולידיים שבחבורה "להשתולל" ולהעיז, ולצד חליפה קלאסית ושמרנית יוכלו לצרף עניבה בצבעים שונים ומפתיעים. יש שיבחרו להתאים את צבע החגורה לצבע העניבה, ויש שייבחרו לשמור על המראה הקלאסי אך לבחור שני צבעים תואמים אך לא בהכרח זהים. יש לשים לב כי במקרה שבוחרים עניבה מקושקשת, מנוקדת, פסים או כל דוגמא אחרת, צבע החגורה יותאם לנעליים.

חליפות חתן לקיץ

חליפת חתן לקיץ שונה באופן מהותי מחליפת חתן לחורף. ההבדלים בין השתיים יתבטאו בעיקר בסוג הבד ממנו תהייה תפורה החליפה, כך שחליפה לעונת הקיץ תהיה תפורה מבדים רכים ואווריריים, ונמצא אותה לרוב בצבעים בהירים ופסטלים.

חליפות חתן לחורף

בשונה מחליפות הקיץ, חליפות חתן לחורף תהיינה תפורות מבדים עבים יותר ובדרך כלל בצבעים כהים. בחליפת חורף ניתן לשלב מעט פייטים, נצנצים וכל שילוב מבריק ונוצץ שישתלב יפה עם הבד וכמובן לפי טעמו של החתן המיועד. מדובר בסגנון מעט כבד יותר, ויש להימנע מהגזמה בשילוב המראה הנוצץ שכן ללא ספק אין בכוונתו של החתן להתחרות במראה הכלה שעומדת להיות אשתו... שימו לב כי אכן חליפות שמתאימות לעונת החורף בדרך כלל יהיו בצבעים כהים (מאחר וצבעים בהירים משתלבים בהתאמה רבה יותר בקיץ), אולם גם כאן אין חוקים והגבלות, וכל חתן יבחר את ההולם אותו ביותר ולפי טעמו האישי.
חליפות חתן לחורף

חליפת חתן אופנתית ומסוגננת

חליפות אופנתיות ומעוצבות מתאימות במיוחד לכל גבר בעל סגנון אשר רוצה לצאת בהצהרת אופנה אישית ומיוחדת. אומנם האירוע הוא חתונה, אך אין זה אומר שיש להגביל אותו לסגנון מסוים, וזהו המקום בו הוא יכול לתת חופש ליצירתיות שלו, בשיתוף עם המעצב. כאשר מדובר על חליפות חתן אין הכוונה מייד לחליפת חתן קלאסית ושמרנית, לעיתים ההיפך הוא הנכון, והכול כמובן בהתאם לאופי החתן ולסגנון האישי שלו. במקום הסגנון המסורתי וההליכה בתלם, כל חתן זכאי ורשאי לבחור כל סגנון מסוים שישקף את האינדיבידואליות שלו. עבור חתן אופנתי ומסוגנן, בחירת החליפה תוכל להיות שילוב של וריאציה של מספר פריטי אופנה, אביזר שתהיה בו תכונה או אפקט מעניין, וכמובן בחירת העיצוב העדכני ביותר וסגנון מיוחד של החליפה.

חליפת טוקסידו

חליפת טוקסידו
חליפת טוקסידו היא בחירה המקובלת יותר על חתנים בחו"ל. זוהי חליפה אלגנטית המכונה "חליפת הפינגווין" מאחר והמראה שלה מזכיר את צבעי הפינגווין. לחליפה 5 פריטים עיקריים המייחדים אותה – ז'קט בצבע שחור בגזרה בה הוא קצר בחזית וארוך מאחור, מכנסיים שחורות תואמות, חולצה לבנה עם צווארון מיוחד, חגורת מותן בצבע הז'קט ולסיום עניבת פרפר שחורה. לרוב אנשי עסקים בוחרים ללבוש טוקסידו לאירועים רשמיים ולנשפים, אולם כאמור, יש גם חתנים אשר בוחרים באופציה זו ליום חתונתם. ישנם סוגים שונים של חליפות טוקסידו, ויש לבחור את הדוגמא המתאימה ביותר מבין האפשרויות השונות: יש חליפות עם שורת כפתורים אחת אשר מתאימה לרוב הגברים, וחליפות עם שורת כפתורים כפולה אשר הולמת במיוחד גברים בעלי מבנה מחוטב יותר. חתן הבוחר בחליפת טוקסידו יראה רשמי ואלגנטי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה