יום שני, 27 בפברואר 2012

מתחתנים למתחתנים


מתחתנים למתחתנים
מתחתנים - חליפת חתן
חתונה נחשבת להיות אחד האירועים המשמחים ביותר בחיינו. אנחנו רוצים שהיא תהייה מושלמת ולכן מקדישים הרבה מאוד זמן לתכנונה בכדי שתהייה לאירוע בלתי נשכח שיגרום הנאה לכל האורחים. לעיתים, בין כל ההכנות לקראתה הדרך שזורה בתקלות, ולכן יש לנסות למנוע אותן בעזרת תכנון ותשומת לב לכל הפרטים. אילו תקלות? כל דבר ממוזיקה גרועה, אוכל לא טוב, צוות מלצרים לא מתפקד – לא חסר מה. לפעמים, הכל יהיה טוב וכל הספקים יתנו שירות מצוין אבל בסוף תגלו ששילמתם מחיר גבוה באחוזים רבים ממה שיכולתם לשלם. אז איך מצמצמים את הסיכוי לבעיות?
התארגנות נכונה לחתונה שלכם – הצעד הראשון
מתחתנים למען מתחתנים - עזרה בקניית חליפות חתן
מתחתנים למען מתחתנים - בשלבים הראשונים בהתארגנות לקראת ערב הכלולות אחד הדברים שהכי נמליץ עליו זה לדבר עם זוג חברים קרוב שהתחתן בעצמו לא מזמן. קבלו טיפים, הצעות ייעול ולקחים שהם חוו. העצות הכי יעילות הן אלו שמגיעות ממי שהיה שם ועבר את זה ממש לאחרונה. אתם יכולים ללמוד מהטעויות שלהם ולא פחות מההצלחות שלהם. הצלם שלהם היה מוצלח מאוד ולא מאוד יקר? אל תהססו, דברו איתו גם. הטעימות שלהם היו מפוזרות ולא יעילות? בקשו לדעת בדיוק מה היה שם כדי לעשות את זה יותר טוב בעצמכם ולחסוך זמן וכסף.
ומה אם אין לכם חברים שהתחתנו ?
חליפות חתן וחליפות ערב לגברים
גם אם יש וגם אם אין בנמצא חברים כאלו, היום אין צורך להסתפק רק בזה. האינטרנט מספק היום גם את השירות החשוב הזה: התרשמויות ופידבקים של זוגות שהתחתנו. ישנם באינטרנט אתרים שנותנים מידע על ספקים כמו אתר מתחתנים ברשת, שם תוכלו למצוא המלצות או ביקורות פרטניות לפי ספקים ונושאים (בדף הספק עצמו). וישנם אתרים שזיהו את הצורך החשוב הזה והוקמו למטרה זו במיוחד כמו אתר מתחתנים למען מתחתנים, שכשמו כן הוא -זוגות שעברו את זה מעבירים פידבק והמלצות לאלו שבדרך. וכמובן רצוי להחזיר טובה במהלך או בסוף החוויה שלהם ולפרסם גם את חוות הדעת שלכם באם היה לכם נותן שירות מוצלח במיוחד או גרוע במיוחד.
מהם אותם דברים שכדאי לבדוק ?
חתונה היא אירוע מורכב משילוב של הרבה ספקים נותני שירות שהצלחת החתונה תלויה בשילוב מוצלח של כולם יחד - סינרגיה. מוזיקה משעממת ולא מתאימה לקהל עלולה להיות גרועה לא פחות מאוכל לא טעים. ואם בסוף היום התמונות גם לא יצאו מוצלחות והצלם לא צילם בכלל את אמא שלך, כמה גדולה תהיה האכזבה המשפחתית? ולכן לא נוכל להגיד לכם שיש משהו לא חשוב בכלל. ועם זאת, הדברים המרכזיים שמשפיעים על חתונה אלו הדברים שאותם תבדקו באופן היסודי ביותר, לדוגמה: האולם – הגיעו לראות חתונה שמתקיימת במקום הייעודי! הסתכלו עלאופי השירותהצוות, נוחות המיקום, סידורי החניה. האוכל – תדאגו לטעום בעצמכם את כל המנות שאתם מגישים בטרם עת (או את רובן לפחות). צלם – לכו על צלם שקיבלתם עליו לפחות המלצה אישית אחת. אותו דבר לגבי דיג'יי ואל תתעצלו לשבת איתו לפני כן לפגישה מעמיקה על אופי המוזיקה שאתם מעוניינים לערב המרגש.

חליפה לחתן - מתחתנים
כל שנותר לאחל הוא עכשיו זה מזל טוב ובהצלחה !

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה