יום ראשון, 27 בנובמבר 2011

חליפות חתן: איך לבחור חליפה מנצחת?

החתן צריך להיראות במיטבו כשהוא לובש את חליפת החתונה שלו. אם בעבר כל תשומת הלב של בני הזוג העומדים להינשא התמקדה בבחירת שמלת הכלה, ואנשים הקלו ראש בבחירת חליפה לחתן, הרי שבעשור האחרון יש מהפך אצל רוב האוכלוסייה. בימינו ניתנת תשומת לב רבה מאוד לבחירת בגדי חתן, ובעקבות כך ישנם סוגים רבים ומגוון גדול של עיצובים וסגנונות.

חליפה לחתונה - מדריך וטיפים עבור החתן

טיפים על חליפות חתן למתחתנים
איך ניתן לדעת איך לבחור את החליפה המנצחת איתה החתן מבלה את היום המאושר והחגיגי, יום החתונה? הכנו עבורכם מדריך וטיפים כיצד לבחור את החליפה הנכונה עבורכם.

בחירת צבע החליפה

בחירת הצבע הנכון עבור בגדי חתן היא יותר בחירה של העדפה אישית של החתן. בעבר נהגו חתנים ללבוש חליפה שחורה מסורתית, אבל לבן הוא כיום גם צבע שצובר פופולאריות. אחרים הולכים על מראה אפור כהה או חליפות בצבעים בהירים כמו אפור לגווניו או שמנת. צבע החליפה כדאי שיהיה מותאם לשמלת הכלה. הכוונה אינה ששניהם יהיו עם צבע זהה, אלא ששני הצבעים יחדיו יעניקו מראה נעים וזוהר לבני הזוג. ניתן להשתמש בעניבה בצבע שונה כדי להבדיל את החתן מהשושבינים.

נוחות

חליפת החתונה צריכה להדגיש את קווי הגוף, תוך השארת מקום לנוע בחופשיות. יש לבדוק את ההתאמה סביב אזור הכתפיים כאשר מנסים להוריד את החליפה. אם החלק הזה אינו מתאים, אז זה הזמן לנסות חליפה אחרת. יש לזכור כי ביום החתונה על החתן להרגיש נוח, להיות רגוע, להסתובב בנחת בין אורחיו ותוך כדי לרקוד ולהשתולל על רחבת הריקודים. חליפת חתן אשר החתן אינו מרגיש בה נוח, יכולה להרוס לו את כל הערב. הקפידו מאוד על נוחות החליפה, כך שתוכלו ליהנות ממנה גם לאחר החתונה באירועים חגיגיים נוספים.

מבנה גוף

התייחסות לסוג הגוף של החתן היא חיונית מאוד. אם החתן גבוה ורזה ניתן להציע לו ז'קטים אופנתיים או חליפות בעלות רכיסה כפולה. צווארון גבוה לדוגמא, עוזר להדגיש את חלק הגוף העליון ונותן תחושה טובה יותר ללובש החליפה. עבור חתן גבוה ורחב, צווארון עם סגנון V עמוק מסייע להפוך את מראה פלג הגוף העליון לארוך יותר. עבור חתן נמוך ורזה, בעל מבנה חטוב, ז'קט בהיר עם שניים או שלושה כפתורים היא אפשרות נפלאה.

עבור חתן נמוך ומוצק, עדיף להימנע ממכנסיים עם חגורה רחבה, אשר הופכים את מבנה הגוף לעגול יותר. אלו הן רק מספר דוגמאות מצומצם, מהן ניתן להבין כי עבודת המעצב היא להתאים את החליפה למבנה הגוף האינדיבידואלי של החתן. המעצב נדרש לעצב עבור החתן את החליפה כך שתתאים למידותיו ובו בעת תבליט את יתרונות גופו, ותסיט את תשומת הלב מהחסרונות במידה ויש.
חליפת חתן בהתאמה למבנה הגוף
תוספות אביזרים

חתן הבוחר חליפת חתן שחורה, חייב להיות שונה ומיוחד מהשושבינים שלו. האפשרות הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות סגנון וצבע שונה של עניבה, כפתורים, נעליים וחגורה.

חתנים רבים משקיעים באביזרים מתאימים לחליפת החתן. כך תוכלו לראות חתנים המשלבים עם החליפה שעון יוקרתי, נעליים איכותיות, חגורה, עניבה, צעיף מעוטר בסיכה כתחליף לעניבה, ולעיתים אף טבעת מיוחדת.

חתן אשר יבחר את החליפה המנצחת שלו, ירגיש כמו מלך בחתונה שלו. חליפה יפה מעלה את הביטחון העצמי ומשרווה אוירה חיובית וטובה על הלובש אותה.

פיינת בצבעוניות סולידית בגווני שחור, גווני אפור ולבן עם מגוון אביזרים נלווים צבעוניים. ניתן לשמור על המראה הקלאסי הסולידי ולהיצמד לקשת הגוונים הסולידיים, וניתן להעיז ולפרוץ גבולות... כל חתן בהתאם לסגנונו האישי ולרצונותיו. ליאור סגול ילווה כל חתן בהתלבטויות על הסגנון המתאים לו, עד למציאת החליפה המושלמת.
קולקציה 2012 עושה מהפך בענף חליפות החתנים


קולקציית חליפות חתן 2012
העיצוב המיוחד, הבדים המיובאים מחו"ל, הדגש על חומרי גלם איכותיים, המחשבה הרבה המושקעת בכל פרט ופרט, השאיפה לגימורים מושלמים עשויים ללא דופי – אלו הם מכלול המרכיבים אשר עושים את ההבדל. ליאור סגול ייצור עבורכם את החליפה המושלמת. היכנסו עוד היום לראות את הקולקציה המובילה בישראל – קולקציית חליפות חתן 2012 של ליאור סגול !!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה