יום ראשון, 27 בנובמבר 2011

חליפות חתן 2012 רק אצל ליאור סגול

ליאור סגול מומחה בעיצוב וייצור חליפות חתן. עם השנים פיתוח סגנון מיוחד וחוג לקוחות גדול שהולך ומתרחב משנה לשנה. את הבגדים המעוצבים על ידו ניתן לזהות מייד באיכותם ובעיצובים במיוחדים שיוצאים תחת ידו.

מידי שנה מוציא ליאור קולקציית עיצובים חדשה. בקולקציה החדשה של חליפות חתן 2012 תוכלו לראות בסטודיו של ליאור סגול מגוון גדול של חליפות ובגדי ערב, ביניהן חליפות חתן המשלבות עיצוב ייחודי בצד גימור ברמה גבוהה ביותר, אשר הופכים כל חליפה ליצירת אומנות.

חליפות חתן לגבר לשנת 2012 - מאת ליאור סגול

כל חתן אשר יודע שמגיע לו יותר ורוצה לפנק את עצמו, מוזמן להיכנס לחנות המדהימה בחצרות יפו, וליהנות מיחס אישי ושירות מחבק. גם בחירת החליפה יכולה להיות אירוע בפני עצמו, וכדאי להפוך זאת לחוויה מהנה ומיוחדת.

העיצוב מתחיל במחשבה על החתן עוד לפני שהציע נישואין...

חליפות חתן - מתחתנים
בעיצובי בגדי החתן ליאור סגול אינו מסתפק בעיצובי חליפות לפי העיצובים העכשוויים, או הטרנדים החדשים בעולם. בחליפות חתן של ליאור יש ערך מוסף והוא המחשבה שעומדת מאחורי כל חליפה. עיצוב ללא חשיבה על הלקוח לא יכול להיות שלם, הניסיון לעצב עם טרנד וטאץ' של ניחוח חו"ל לא מספיק בכדי ליצור חליפה מושלמת. מאחר ובקולקציה החדשה אין לדעת מי יהיו הלקוחות, וכידוע לכם כמספר האנשים כך מספר הטעמים, הרצונות והדרישות. לכן, ליאור סגול עסק ימים רבים, בטרם התחיל לעצב את הקולקציה החדשה לשנת 2012 , בתהיות, מחשבות ושאלות בהן ניסה להגיע ולגעת בקהל יעד רחב ככל הניתן, אך עם זאת לאפשר לכל אינדיבידואל למצוא עצמו כמי שעבורו עיצבו את החליפה הנכספת. נשאלו שאלות כגון: מי הוא החתן עבורו מעצבים? איזה סגנון אהוב עליו? באיזה סוג עבודה הוא עובד ומה הסגנון בו הוא מתלבש כל יום? ליאור ניסה ללכת על מספר סוגי גברים ומהערבוביה של התשובות נבנתה וקמה הקולקציה החדשה. ייתכן בהחלט שכל חתן יוכל למצוא את החליפה אשר תמצא חן בעיניו, למרות שהקולקציה אינה מכוונת לקהל יעד ספציפי ומוגדר.

קולקציה 2012

קולקציית 2012 לחליפות חתן
בקולקציה החדשה ניתן דגש מיוחד על חליפות חתן 2012. החליפות מצטיינות בבדים איכותיים, ועיצובים שלא נראה כמותם. למי מבינכם שהוא חד עין ובעל מושג בעולם האופנה, צפויה הפתעה מרגשת כאשר יפגוש את הקולקציה החדשה. השנה ליאור סגול לקח את עיצובי חליפות החתן לכיוונים חדשים. בחליפות שולבו איפוק מסוים מול חדשנות מתפרצת, צבעוניות מסויגת עם קריצה למעט פאסון איכותי, ועוד הרבה הפתעות.

קצת על האביזרים בקולקציה החדשה..

ליאור סגול מציג בקולקציה 2012 מגוון חדש של אביזרים: חגורות אלגנטיות מעור וכן חגורות מיוחדות בהן משולבים אבזמים מעניינים בעלי שיק יוצא דופן, חפתים מיוחדים, עניבות מעוצבות בהדפסים מגוונים, אבנטים מעוצבים, כפתורי קריסטל, ועוד.

חליפה יש, ומה עם הנעליים?

חליפה לגבר - חליפות חתן
בסטודיו של ליאור סגול תוכלו לצאת חתנים מכף רגל ועד ראש. החל מעיצוב ותפירת החליפה בשלמותה ועד לבחירת נעליים מתאימות. בחנות תוכלו למצוא בקולקציה 2012 עיצובים חדשים של נעלי גברים בסגנון אלגנטי וספורט אלגנטי, בעיצובם שלא נראו כמותם בישראל. נעליים אלגנטיות בצבעי שחור ולבן, ונעליים אלגנטיות עם טוויסטים מדליקים כמו שילובי צבעים ושילוב אבזמים יוקרתיים ומיוחדים. גם בקולקציה השנה, כמו בשנים עברו, כל נעל מיוצרת במהדורה מוגבלת, הנעליים נוחות מאוד ומתאימות לאירועים וגם לשימוש יומיומי בזכות העיצוב, הסוליה והרפידה הנוחה. אין ספק שזו אחת מקולקציות הנעליים המפתיעות והחדשניות ביותר שנראו כמותם בישראל בשנים האחרונות.

חליפה סולידית לצד חליפה נועזת

קולקציית 2012 מתאפיינת בצבעוניות סולידית בגווני שחור, גווני אפור ולבן עם מגוון אביזרים נלווים צבעוניים. ניתן לשמור על המראה הקלאסי הסולידי ולהיצמד לקשת הגוונים הסולידיים, וניתן להעיז ולפרוץ גבולות... כל חתן בהתאם לסגנונו האישי ולרצונותיו. ליאור סגול ילווה כל חתן בהתלבטויות על הסגנון המתאים לו, עד למציאת החליפה המושלמת.

קולקציה 2012 עושה מהפך בענף חליפות החתנים

העיצוב המיוחד, הבדים המיובאים מחו"ל, הדגש על חומרי גלם איכותיים, המחשבה הרבה המושקעת בכל פרט ופרט, השאיפה לגימורים מושלמים עשויים ללא דופי – אלו הם מכלול המרכיבים אשר עושים את ההבדל. ליאור סגול ייצור עבורכם את החליפה המושלמת. היכנסו עוד היום לראות את הקולקציה המובילה בישראל – קולקציית חליפות חתן 2012 של ליאור סגול !!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה