יום שלישי, 13 במרץ 2012


חליפות

גברים שמחפשים דרך לעלות את המניות שלהם ובעיקר את ה sex-appeal שלהם, טוב להם כי יתחילו ללכת עם חליפות מחויטות. אם עוד לא ידעתם, אין דבר העומד בפני גבר ב- חליפה! מבלי לבחור סוג חליפה ספציפי, אנחנו רוצים לכוון אותך ולתת לך קווים מנחים כלליים שמתאימים לבחירה של חליפות עסקים, חליפות ערב או חליפות אלגנט באשר הן. ותזכרו, חליפה שווה יכולה להפוך כל מראה רגיל למראה נוצץ אז.. לא כדאי לוותר !
חליפות
מדוע כדאי שתאמץ ללבך חליפה


קיימת הרגשה שכאשר גבר שלובש חליפה הוא כנראה אופנתי ומבין גדול באופנת גברים וטרנדים. אבל כאשר חושבים על זה, ההיפך הוא כנראה הנכון. אם אתה גבר שלא מבין בכלל בבגדים ואופנה ורוצה להפתיע עם הופעה מרשימה, דווקא אז תבחר בחליפה שווה ולא תצטרך להשקיע בכך יותר מידי מחשבה. מיד נפרט כמה טיפים כלליים (פשוטים אך חשובים), שיכולים לעזור לכל גבר אשר מעולם לא לבש חליפה, לבחור במראה הנכון ולהשאיר אחריו רושם מצוין. אם תגידו לנו שארץ ישראל וחליפות ערב לא הולכות יחד, וכולם כאן מתלבשים קז'ואל (כמעט מרושל) לעומת שאר העולם – דווקא תחזקו את הנקודה. כי בין קהל שלא לובש חליפות אתם הכי תפתיעו ובלי מאמץ בכלל תעשו רושם מעולה.
חליפות ערב

איך בוחרים חליפה?

אם תזכרו את שלושת הכללים הפשוטים הבאים, לא תוכלו לטעות :

1. צריך לבחור חליפה בגזרה שלכם. ישנן גזרות שונות ורבות ולכל מבנה גוף מתאימה גזרה אחרת. כשאתה בוחר חליפה, תעשה מחקר קטן באינטרנט ותבדוק מהי הגזרה שמתאימה לך.

2. צריך לבחור חליפה בגודל המתאים לכם. אם תלבשו חליפה גדולה מידי ומרושלת, או לחילופין תבחרו חליפה צמודה מאוד שלא משאירה הרבה מקום לדמיון (או תזוזה) – תשאירו כנראה רושם הפוך. לכן יש להקפיד שהחליפה תהיה בול במידתה (כיצד לעשות את זה, תמשיכו לקרוא).

חליפות אלגנט
3. צריך לבחור חליפה בצבע שמתאים לכם. ישנם קווים מנחים כלליים שיכולים לעזור: חליפות שחורות או כהות מאוד מתאימות לאירועים רשמיים. חליפות אפורות או כחולות משדרות בעיקר עסקים. חליפות בז' או צבעים בהירים אחרים מתאימות לאירועי יום פחות רשמיים בעיקר לעונה החמה.

בלי מאמץ

קיים בנמצא המון מידע, לפעמים יותר מידי וזה יכול להיות מעט מבלבל, ברם, כמעט בכל חנות שמכבדת את עצמה נמצאים נציגי שירות שיכולים כמעט תמיד לתת את העצה שנכונה לכם וכך לעזור לכם לבחור. ככל שתלכו לחנות יותר מכובדת ובעלת ותק, כך גם תפגשו אנשי מקצוע מקצועיים ומיומנים יותר. ואם תרצו המלצה אישית מאיתנו: תשקיעו בעצמכם לפחות פעם אחת ולכו לבוטיק אופנה לגברים או למעצב מקצועי שיכול לעזור לכם לעצב ולתפור עבורכם את החליפה הסופית שתתאים היטב בכל הפרמטרים.
חליפות אלגנט

זוג נעליים תואם

חליפות אלגנטיות זה נפלא, אבל אם לא תתאימו להן זוג נעליים הולם, אפשר לומר שלא לקחתם את הפוטנציאל הטמון במראה עד הסוף. אז אל תזניחו את הזירה התחתונה ותאמצו לעצמכם נעליים שיהיו איכותיות, לפחות כמו החליפה, והן יהיו לך גם פרקטיות, נוחות והכי חשוב נאות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה