יום חמישי, 1 במרץ 2012

חליפות גברים לחתונות לצד חליפות חתן


הגבר הישראלי רגיל מאוד ללבוש הכי לא רשמי שיש, מה שנקרא "Casual". אפילו באירועים מיוחדים תוכלו למצוא את אלו שלא יכולים להיפרד מהג'ינס ופשוט משדרגים אותו עם חולצה מכופתרת או משהו בסגנון. ולכן כשאותו גבר ישראלי ניצב בפני משימה כמו מציאת בגדים מיוחדים ממש לערב חתונתו, אנו בטוחים שעוברים עליו רגעים לא קלים בהתחלה עד שמתחילים לגלגל את הפרויקט. 

בגדי גברים לחתונה
אז מאיפה נתחיל ?
הלא מאיפה נתחיל אם לא מההתחלה?!. תחשוב טוב עם עצמך מהם הבגדים בהם אתה מרגיש הכי נוח והכי מסמלים בעיניך את מי שאתה. ואנחנו לא מדברים כמובן על זוג הטרנינג הישן שאיתו אתה יושב לראות כדורגל אלא בגדי היציאות שלך, אלו שאתה שם על עצמך למשל כשבת הזוג מבקשת ממך להיראות ממש במיטבך. אז נכון שג'ינס הוא לא ממש אופציה מכובדת (למרות שהיצירתיים שבינינו אולי ימצאו איזה ג'ינס שחור או צבעוני מקורי ויחליקו אותו בלי שישימו לב) כשמדובר על בגדי חתן אבל זה גם לא אומר שחייבים ללכת לקיצוניות השנייה עם חליפת טוקסידו מהודרת. אם נוח לך במכנס מחויט רגיל וחולצה יפה, גם זו אפשרות. אבל תשאל את עצמך איך היית מתלבש למשל לארוחת ערב עם נשיא ארצות הברית, או פגישה עסקית עם דונאלד טראמפ? לך עם מאווייך הסודיים במה שקשור לביגוד, ולא תצטער. חתונה זו הזדמנות מצוינת להגשים אותם. 
בגדי חתן
התוודיתי לטעם שלי בביגוד, מכאן לאן? 
עכשיו כשאתה יודע בערך על מה אתה הולך (חליפה מסורתית, בגדים אלטרנטיביים או משהו באמצע) – תבצע חיפוש אינטרנטי בין אתרים מושקעים של חליפות גברים. למה אתרים מושקעים? כי אתה יודע שמי שישקיע בעטיפה גם ישקיע בתוכן. לעניות דעתנו האתר הוא הפנים של המוצר ועל כן הוא חייב לתפוס לך את העין ולגרום לך לרצות לשוטט בו ולהתרשם ממה שיש לו להציע. קבל רעיונות, תרשום לך אותם ותחליט על כמה שניים או שלושה מקומות אליהם אתה הולך פיזית למדוד. 
חליפות גברים
ההיצע הוא גדול, איך בוחרים בסוף ? 
בסופו של דבר, לפני שבוחרים חשוב גם להיות מחוברים לתקציב שהגדרתם לעצמכם (אחרי שבדקתם קצת עלויות והשוואת מחירים ממקומות שונים). במידה והתקציב שלך נינוח נמליץ מאוד להשקיע בעצמך וללכת לתפור לך חליפת חתן מנצחת מותאמת אישית למבנה גופך וטעמך בבוטיק אופנה או סלון לחתנים, בליווי וייעוץ של המעצב שבחרת. במידה ואתה לא הולך על עיצוב מותאם אישית, לך לחנות שאתה אוהב ויש בה בגדי גברים לחתונה. זה יכול להיות מותג גברים רגיל או חנות ייעודית לבגדי חתונה. בבחירתך זכור את שתי הנקודות החשובות ביותר – השאר נאמן לטעם של עצמך בבגדים מבחינת צבע, גזרה ואביזרים נלווים (כלומר לא לבחור משהו שיגרום לך להרגיש לא קשור ולא אמיתי) ונוחות הלבישה (לא לבחור בגדים שיכבידו ויעיקו עליך מאוד במהלך הערב, אפילו אם הם מרשימים יותר בעיניך).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה