יום ראשון, 11 במרץ 2012

גם חולצות לחתונה צריך לבחור

גם חולצות לחתונה צריך לבחור


כאשר נשים נכנסות למצב רוח לא מוצלח ומחפשות דרך נחמדה להרמת המורל רוב הסיכויים שסיבוב שופינג (או קניות) מוצלח עם כמה פריטים חדשים בשקיות מרשרשות ריחניות בסיומו של יום - יחזירו להן חיוך רחב לפנים. עבור רוב הגברים, עצם המחשבה על שופינג עשוי להיות בפני עצמו גורם להורדת מורל ומצב רוח לא ממש מוצלח! אנו מודעים לכך שזו עשויה להיות הכללה אבל גילינו שזו השערה אשר כן נכונה לרוב. וכך, באותן הכנות לחתונה, האירוע הגדול הראשון בחיים משותפים של זוג, המטלה הכי מתסכלת עבור הגבר עשויה להיות בחירת לבוש החתן (חולצות לחתונה, חליפות לחתונה, חולצות לחתן וכדומה).

חולצות לחתונה
איישר ממלכת החליפות למלך האירוע - חולצות לחתונה וחליפות לחתונה
במידה ואין לך רעיונות וכמו כן אין לך כל-כך סבלנות לחיפושים שכאלה לצד כיתות רגליך בין חנויות בגדים בלתי נגמרות לך פשוט על חליפה שמאובזרת באופן קלאסית. גם חליפה בסגנון קלאסי יכולה להיות מדליקה ומרשימה אם תבחר את החליפה הנכונה עבורך. והכי חשוב, באמצעות משחק עם פריטי החליפה ואביזרים תוכל לנצל את מלוא הפוטנציאל הטמון בחליפה רגילה לכאורה.
מתחתנים - חולצות לחתונה

אם החליפה מתאימה בגזרה ובגודל שלה למבנה גופך – קיבלת ממש "בלוק ציור חלק" שעליו תוכל להתחיל לשחק אם האפשרויות השונות שעומדות מולך. תחילה הדבר הראשון והחשוב מכל – בחירת החולצה שתבוא מתחת לז'קט - או ללא ז'קט, תלוי מה יהיה סוג הלבוש הנבחר.
חולצות לחתונה

כבר ידוע שזאת לא רק חולצה!
החולצה שמתחת לחליפה באמת יכולה סתם חולצת כפתורים רגילה וזה לא יגרע מהמראה השלם של החליפה. אבל, אנחנו פה לגלות לכם שיש היום חולצות כל כך מיוחדות שיכולות לחליפה רגילה טוויסט מדליק ולהפוך אותה למיוחדת ומחמיאה במיוחד. הדבר העיקרי שאפשר לשחק איתו זה הצבע. אם תבחרו חולצה מרשימה בצבע בוהק ומחמיא, אחר כך כשתורידו את הז'קט ותפזזו עם החברים על הרחבה תמשיכו להיראות מצוין. בנוסף ישנם דברים קטנים אבל משמעותיים שיכולים לשדרג חולצות לחתונה כמו חפתים מרשימים על השרוולים, כמו עיטורים בצבע נוסף על הכיס, על הרכיסה או על הדש, כמו כפתורים מעניינים. לנועזים יש אפשרות אפילו להוסיף פייטים מעניינים כעיטור או תוספות בד במראה לטיני-רומנטי מתחת לצוואר. אז כמו שאתם רואים, רעיונות לא חסרים ואפשר להפוך את החולצה למוקד החליפה בלי להתאמץ.
חולצות לחתן
מילה לאנשים הפרקטים
אשתך לעתיד ודאי יודעת שיהיה לה מאוד קשה עד בלתי אפשרי למצוא שמלת כלה אשר תוכל אחר כך לשמש אותה שוב באיזו שהיא צורה. אבל חולצות לחתן וביגוד ערב של גברים זה כבר עניין ממש אחר. אם תחשבו על זה, החולצה הכי איכותית שתבחרו לערב החתונה עם ז'קט מרשים ומכנסיים מחויטים עדיין יהיו ברוב המקרים ברי שימוש חוזר. תחשבו על חולצה עם כפתורים מפוארת כמה שתהיה אבל מעל ג'ינס זרוק. קיבלתם מראה קז'ואל אלגנט למהדרין והופעה מדליקה במיוחד ליציאה למועדון לילה או בר עם חברים. מכנס מחויט עם חולצת פולו יכול להיות יופי של לבוש לפגישה עסקית מהעבודה. אותו הדבר לגבי החולצה לחתונה כמובן. בקיצור חתן יכול בקלות לבחור ביגוד שגם יהיה לו זמין ושימושי להמשך (חברים, נסו רק לגוון במסיבת הברית של הילד הראשון! חולצות לחתונה מתאימות לחתונה. . .).

תגובה 1:

  1. ב
    רוקדים עם כוכבים
    לבשו חולצות מדהימות בעונה האחרונה שהייתה.
    אני חושבת שזה ליאור סגול עיצב אותן, כמו כן אלו נראות חולצות חתן שאפשר ללבוש אחרי זה באירועים סטנדרטים.

    השבמחק