יום ראשון, 4 במרץ 2012

המדריך לקניית בגדים לחתונה


המדריך לקניית בגדים לחתונה


בגדים לחתן
בחירת הבגדים של הכלה והחתן יכולה להיות אחת המטלות היותר נעימות שלכם כזוג, הכל תלוי כנראה בכם. מה שבטוח הוא שרצוי שתהיו מתואמים וחליפתו של החתן תהיה גם איכותית והולמת וגם תואמת לשמלת הכלה הנבחרת. זה לא אומר שהחתן צריך ללבוש חליפה לבנה אבל לפעמים מדובר בטאצ' עיצובי קטן כמו התאמה של עניבה לצבע הצעיף או הרקמה של הכלה ותקבלו מראה הרמוני ומעורר התפעלות. מה שבטוח? אתם תיראו במיטבכם וכל פעם שתציצו בתמונות החתונה תחייכו בפנים כשתיזכרו איך דאגתם להתאים את הלבוש האחד לשנייה.

אבל למה לעבוד קשה . .

אם לשמלת כלה או בגדים לחתן ההמלצה שלנו היא ברורה. לכו למעצבי בגדים מקצועיים שיעזרו לכם להתאים לעצמכם את הלבוש האולטימטיבי לערב חגיגת הכלולות. לנשים – התייעצו עם חברות קרובות וקבלו המלצות לתופרת בסלון כלות או באופן עצמאי. נמליץ לגבש רעיון כללי ותקציב לפני שתיפגשו איתה. שימו לב שאחת לתקופה גם יש מבצעים יפים של הסלונים השונים, אז אם אפשר להוריד עלויות למה לא.
בגדים לחתונה
לחתנים שלנו נמליץ גם כן לפרגן לעצמכם מעצב חצי צמוד משלכם. זה מותר וזה מקובל היום גם לגברים. כך יהיה לכם התהליך כולו יותר קל ויותר נעים וגם התוצאה תהיה טובה הרבה יותר. היום עם המעצבים הנפלאים שיש בישראל שמתמחים בבגדי גברים – בגדים לחתונה ולאירועים - גם אין סיבה שלא. מעצב שמתמחה בבגדי גברים ידע יותר טוב מכם מה יהיה לכם יפה וכמובן במה יהיה לכם נוח. בנוסף, אין הרבה אנשים שיבינו כמוהו בטרנדים הכי לוהטים וראויים שמציע שוק אופנת הגברים בעולם. ולפני שתעשו פרצוף תמוהה של "מה זה קשור אלי", תזכרו שבערב החתונה ככל שתרגישו יותר טוב ככה יותר תיהנו והערב יהיה בלתי נשכח. תופתעו כמה השפעה יש ללבוש שלכם על הערב כולו עבורכם.

החתן מצא מעצב. מה הלאה ?

עכשיו כשיש לכם ליווי אישי של מישהו שמבין עניין אפשר לדבר "עסקים". לפני הכל שבו לפגישה אישית עם המעצב שבחרתם אצלו בסטודיו כדי להרגיש את המקום ולהתרשם. בפגישה תוכלו לשתף אותו בחזון שלכם לחליפה אם קיים כזה או לתת לו לזרוק לכם רעיונות לראש. הוא יבחן את מבנה גופכם ויתאים עבורכם את הגזרה המתאימה ביותר ואת הבדים הנוחים ביותר; הוא יציע לכם את הצבעים שהכי יהלמו אתכם בהתאם להעדפה שלכם כמובן והוא גם ידע להציע איבזור מתאים שעליו אולי לא חשבתם בכלל. אל תשכחו לגלות לו מה לובשת הכלה (הכי טוב? חברו אותו ישירות איתה) וכך ידע איך לעשות את ההתאמה לבגדי הכלה. כפתור מיוחד, קישוט בדש הז'קט, עניבה או חגורה שיהיו הטאצ' הסופי שיהפוך את החליפה למושלמת ותואמת את בת זוגכם. המדידות בהמשך חשובות כמובן אז תנסו לא להיות עצלנים! הקשיבו להנחיות של המעצב וסמכו עליו שהוא יודע על מה הוא מדבר. בסופו של דבר ההשקעה תשתלם ותצאו לחופה כשעליכם חליפת החלומות שנתפרה במיוחד בשבילכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה