יום שלישי, 28 בפברואר 2012

עונת החתונות של 2012


עונת החתונות של 2012

בסוף הקיץ הקודם חשבנו כולנו שזה הקיץ שהיינו בו ב-הכי הרבה חתונות בחיים! כל שנה נדמה לנו ככה. החום הגדול הפך לסתיו, השרב הפך לעננים מרפרפים, והנה הגיע החורף. חמים אמנם, במיטב המסורת הישראלית, אבל עדיין – חורף. ועמו, הגיעה עונת החתונות החדשה של 2012!
כל נותני השירות לאירוע החגיגי מתארגנים וממציאים את עצמם מחדש לכבוד הזוגות הצעירים שבאים בברית הנישואין העונה. כמו כל שנה, גם מתחתנים 2012 מחפשים חידושים והפתעות, רעיונות מקוריים, עיצובים אורגינאליים, מוזיקה מהפנטת, אוכל מעניין שכמוהו אף אחד לא טעם... והשוק רוטט ומתרגש לעונה החדשה.
קטלוג חליפות חתן

הטרנדים שמחכים לנו באופנת הכּלות
ניתן ללקט היום מידע ורמזים לצפוי לנו באופנת הכלות ממסלולי תצוגות האופנה כמו גם מקטלוגים המתמחים בתחום כמו קטלוג מתחתנים 2012. מרמז לנו מהם הלהיטים הכי גדולים בעונת החתונות הנוכחית. מבחינת בדים, בד השיפון ללא ספק שלט בעיצובים החדשים וכנראה שיהיה הבד הדומיננטי ביותר. אופנת הוינטאג' שכבר שנים מככבת, ממשיכה גם השנה להוביל.
והצבעוניות? צבעונית! המון זריקות של צבע עיטרו את השמלות הלבנות – אמנם צבעים בהירים, אבל הרבה מהם. נעלי הכלה שבשנים האחרונות קיבלו גווני פסטל עדינים, לקחו השנה את הצבעוניות אף רחוק יותר; כחול ואדום בוהקים יקשטו לא מעט את רגלי הכלות היפות, ולהשלמת המראה – ליפסטיק אדום חזק.
גם בתכשיטים יצאו כבר קולקציות חדשות לעונת 2012 ונראה שתכשיטים כבדים ונוצצים במיוחד שולטים בעין. עגילים גדולים, צמידים רחבים ושרשראות מושקעות – כל אלו יעמדו השנה מתחת לחופה עם הכלות המאושרות.
חליפות חתן - חתני 2012

חתני 2012, מה הם ילבשו ?
כל שנה שעוברת, נדמה שהחתנים משקיעים יותר ויותר גם במראה של עצמם ולא משאירים את זה לרגע האחרון. אם הכלה משקיעה כל כך, מדוע שהם לא ישקיעו? עיצוב ותפירה מותאמים אישית לחתן הינם נפוצים היום כמעט כמו בחירת חליפות מעוצבות לקניה או השכרה. ניתן למצוא מותגי גברים יוקרתיים אולם המלצה שלנו תהיה לעצב לעצמכם חליפה לתפארת עם מעצב מומחה, כזו שתשב במדויק ותחמיא לכם ולאירוע החגיגי.
ומילה לגברים המתלבטים... באירוע של פעם בחיים, מותר גם לחתן לבחור את הבגד המחמיא היותר, האיכותי ביותר והמרשים ביותר. חתנים, פרגנו לעצמכם !

הטרנד המפתיע – טרנד הכובען המטורף
כמעט כולנו ראינו בטלוויזיה תמונות נבחרות מאחת החתונות הכי בולטות שהיו במהלך שנת 2011, חתונתם של הנסיך וויליאם עם בחירת ליבו קייט מידלטון. החתונה המלכותית (תרתי משמע הפעם) הציתה את דמיונם של מעצבים יצירתיים ברחבי העולם ושטפה את עולם אופנת החתונות בגל מעניין במיוחד של אקססוריז לכלה ולאורחותיה. טרנד לשנים בלבד שבא לידי ביטוי בשני דברים עיקריים. האחד, תיקים קטנים מפוארים ומשובצים באבנים טובות (אמיתיות או חיקוי, לא משנה). והטרנד השני והמרנין – כובעים מעניינים ומשוגעים, קטנים או גדולים, עשויים צבעים וחומרים מגוונים לכלה או לאורחותיה. קשה לפתוח היום קטלוג ולא לראות מספר עיצובים מרנינים מתוך הטרנד החדש. עיצובים כיד הדמיון וכיד המלך והמלכה! מעוטרים בקישוטים, נוצות ונצנצים, כל זאת בשביל שיהיה..שמח! 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה