יום ראשון, 4 במרץ 2012

בואו ותכירו את המעצב ליאור סגול


בואו ותכירו את המעצב ליאור סגול

אם אתם אלו אותם גברים שמחוברים לסגנון האישי שלהם ואוהבים להשקיע בעצמם, בעיקר בתחום הלבוש, אתם ודאי מכירים את המעצב הנודע ליאור סגול. אם אינכם כאלה אבל רוצים להיות, המשיכו לקרוא ותגלו כמה פרטים מעניינים על אחד המעצבים הכי מוכשרים בשוק האפנה והלבוש בישראל. תחום ההתמחות של ליאור הוא בגדי גברים ובפרט חליפות חתן.
חליפות חתן - ליאור סגול

ליאור סגול - עיצוב לאפנת חתנים


יש יומרו כי ליאור סגול הוא שועל ותיק ומנוסה בעולם האפנה הישראלי ובכלל. ליאור החל את דרכו לפני יותר מעשר שנים בחלל עיצוב קטן משלו ומשם הלך והמריא. ייחודו של ליאור הוא תשומת הלב לפרטים כמו הבד שממנו הוא מייצר את החליפות: ליאור דואג לייבא את כל בדיו מאירופה ומביא את הבדים והחומרים האיכותיים ביותר. בנוסף, ליאור מאמין בליווי צמוד ואישי של החתן מרגע המפגש הראשון שבו החתן עשוי להיות עדיין מבולבל ובלי רעיון מגובש אודות הלבוש בו הוא מעוניין. בעזרת טיפים ועצות של ליאור הם מגבשים יחדיו רעיון לחליפה המושלמת עבור אותו חתן (כל אחד ומה שמתאים לו) ומשם קצרה הדרך לביצוע המושלם – תפירת החליפה בה יעמוד החתן תחת החופה. באמצעות היחס האישי הייחודי ובשילוב עם המקצועיות חסרת הפשרות במה שקשור לעיצוב ולתפירה, הפך ליאור למעצב מומחה מצליח ביותר והגיע לראש רשימת המעצבים המובילים לחתנים היום בארץ. הצלחתו הפנטסטית בארץ עודדה אותו להתחיל גם בעיצוב וייצוא חליפות לשווקים מעבר לים.
חליפת חתן

סביבת העבודה המתאימה ביותר

במו ידיו הקים ליאור חנות בוטיק מרשימה בחצרות יפו בעיר תל-אביב באזור משגע וקסום עם אווירה מיוחדת. בחנות נמצא הסטודיו של ליאור סגול ואליו מגיעים החתנים הנרגשים שמעוניינים להיעזר בכישוריו של ליאור סגול לעיצוב החליפה המושלמת. ביקור אצל ליאור סגול מתוכנן כך שיהיה חוויה טובה ומעניינת עבור לקוחותיו. בין השאר עובד ליאור לצד אשתו דורין (דורין סגול), מעצבת ומייצרת נעליים בעיצוב אישי עבור חתנים להשלמת המראה. לצד ליאור ודורין סגול עובדים מספר תופרים וצוות מקצועי ומסור שמסייע בכל תהליך העבודה. גם ביום החתונה עצמו מגיעים החתנים להתכונן ולהתלבש בחנות הבוטיק – סלון החתנים. קשה לטעות כשעובדים במקום כל כך פורה, נעים ואיכותי!
רוקדים עם כוכבים

המתלבשים של ליאור

קשה לאפיין במילה אחת את כל לקוחותיו של ליאור. מגיעים אליו גברים מכל הארץ המחפשים חליפות חתן בעיצוב מיוחד ואישי. בין הגברים הללו נמנים גם אנשי ציבור וסלבריטאים רבים שמכירים את ליאור סגול וקיבלו עליו המלצות (רוקדים עם כוכבים, אייל גולן, ליאור נרקיס, משה פרץ, קובי פרץ, רון שחר, שלומי קוריאט ורבים נוספים). ליאור סגול נבחר גם להיות המעצב הראשי של בגדי הרקדנים הגברים בתכנית האהובה "רוקדים עם כוכבים".

הולכים קדימה עם הזמן, כל הזמן !

ליאור נמצא תמיד עם היד על הדופק בכל מה שקשור לטרנדים באפנת גברים. כך נהיה ליאור מייצר טרנדים הוא בעצמו, כאשר הוא מקפיד כל שנה להוציא קולקציה חדשה ומגוונת. בקולקציה הוא נותן ביטוי לרעיונות העיצוביים שלו בכל מה שקשור לביגוד לגברים וכמובן אבזור מרהיב ומיוחד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה