יום שלישי, 28 בפברואר 2012

עונת החתונות של 2012


עונת החתונות של 2012

בסוף הקיץ הקודם חשבנו כולנו שזה הקיץ שהיינו בו ב-הכי הרבה חתונות בחיים! כל שנה נדמה לנו ככה. החום הגדול הפך לסתיו, השרב הפך לעננים מרפרפים, והנה הגיע החורף. חמים אמנם, במיטב המסורת הישראלית, אבל עדיין – חורף. ועמו, הגיעה עונת החתונות החדשה של 2012!
כל נותני השירות לאירוע החגיגי מתארגנים וממציאים את עצמם מחדש לכבוד הזוגות הצעירים שבאים בברית הנישואין העונה. כמו כל שנה, גם מתחתנים 2012 מחפשים חידושים והפתעות, רעיונות מקוריים, עיצובים אורגינאליים, מוזיקה מהפנטת, אוכל מעניין שכמוהו אף אחד לא טעם... והשוק רוטט ומתרגש לעונה החדשה.
קטלוג חליפות חתן

הטרנדים שמחכים לנו באופנת הכּלות
ניתן ללקט היום מידע ורמזים לצפוי לנו באופנת הכלות ממסלולי תצוגות האופנה כמו גם מקטלוגים המתמחים בתחום כמו קטלוג מתחתנים 2012. מרמז לנו מהם הלהיטים הכי גדולים בעונת החתונות הנוכחית. מבחינת בדים, בד השיפון ללא ספק שלט בעיצובים החדשים וכנראה שיהיה הבד הדומיננטי ביותר. אופנת הוינטאג' שכבר שנים מככבת, ממשיכה גם השנה להוביל.
והצבעוניות? צבעונית! המון זריקות של צבע עיטרו את השמלות הלבנות – אמנם צבעים בהירים, אבל הרבה מהם. נעלי הכלה שבשנים האחרונות קיבלו גווני פסטל עדינים, לקחו השנה את הצבעוניות אף רחוק יותר; כחול ואדום בוהקים יקשטו לא מעט את רגלי הכלות היפות, ולהשלמת המראה – ליפסטיק אדום חזק.
גם בתכשיטים יצאו כבר קולקציות חדשות לעונת 2012 ונראה שתכשיטים כבדים ונוצצים במיוחד שולטים בעין. עגילים גדולים, צמידים רחבים ושרשראות מושקעות – כל אלו יעמדו השנה מתחת לחופה עם הכלות המאושרות.
חליפות חתן - חתני 2012

חתני 2012, מה הם ילבשו ?
כל שנה שעוברת, נדמה שהחתנים משקיעים יותר ויותר גם במראה של עצמם ולא משאירים את זה לרגע האחרון. אם הכלה משקיעה כל כך, מדוע שהם לא ישקיעו? עיצוב ותפירה מותאמים אישית לחתן הינם נפוצים היום כמעט כמו בחירת חליפות מעוצבות לקניה או השכרה. ניתן למצוא מותגי גברים יוקרתיים אולם המלצה שלנו תהיה לעצב לעצמכם חליפה לתפארת עם מעצב מומחה, כזו שתשב במדויק ותחמיא לכם ולאירוע החגיגי.
ומילה לגברים המתלבטים... באירוע של פעם בחיים, מותר גם לחתן לבחור את הבגד המחמיא היותר, האיכותי ביותר והמרשים ביותר. חתנים, פרגנו לעצמכם !

הטרנד המפתיע – טרנד הכובען המטורף
כמעט כולנו ראינו בטלוויזיה תמונות נבחרות מאחת החתונות הכי בולטות שהיו במהלך שנת 2011, חתונתם של הנסיך וויליאם עם בחירת ליבו קייט מידלטון. החתונה המלכותית (תרתי משמע הפעם) הציתה את דמיונם של מעצבים יצירתיים ברחבי העולם ושטפה את עולם אופנת החתונות בגל מעניין במיוחד של אקססוריז לכלה ולאורחותיה. טרנד לשנים בלבד שבא לידי ביטוי בשני דברים עיקריים. האחד, תיקים קטנים מפוארים ומשובצים באבנים טובות (אמיתיות או חיקוי, לא משנה). והטרנד השני והמרנין – כובעים מעניינים ומשוגעים, קטנים או גדולים, עשויים צבעים וחומרים מגוונים לכלה או לאורחותיה. קשה לפתוח היום קטלוג ולא לראות מספר עיצובים מרנינים מתוך הטרנד החדש. עיצובים כיד הדמיון וכיד המלך והמלכה! מעוטרים בקישוטים, נוצות ונצנצים, כל זאת בשביל שיהיה..שמח! 

יום שני, 27 בפברואר 2012

מתחתנים למתחתנים


מתחתנים למתחתנים
מתחתנים - חליפת חתן
חתונה נחשבת להיות אחד האירועים המשמחים ביותר בחיינו. אנחנו רוצים שהיא תהייה מושלמת ולכן מקדישים הרבה מאוד זמן לתכנונה בכדי שתהייה לאירוע בלתי נשכח שיגרום הנאה לכל האורחים. לעיתים, בין כל ההכנות לקראתה הדרך שזורה בתקלות, ולכן יש לנסות למנוע אותן בעזרת תכנון ותשומת לב לכל הפרטים. אילו תקלות? כל דבר ממוזיקה גרועה, אוכל לא טוב, צוות מלצרים לא מתפקד – לא חסר מה. לפעמים, הכל יהיה טוב וכל הספקים יתנו שירות מצוין אבל בסוף תגלו ששילמתם מחיר גבוה באחוזים רבים ממה שיכולתם לשלם. אז איך מצמצמים את הסיכוי לבעיות?
התארגנות נכונה לחתונה שלכם – הצעד הראשון
מתחתנים למען מתחתנים - עזרה בקניית חליפות חתן
מתחתנים למען מתחתנים - בשלבים הראשונים בהתארגנות לקראת ערב הכלולות אחד הדברים שהכי נמליץ עליו זה לדבר עם זוג חברים קרוב שהתחתן בעצמו לא מזמן. קבלו טיפים, הצעות ייעול ולקחים שהם חוו. העצות הכי יעילות הן אלו שמגיעות ממי שהיה שם ועבר את זה ממש לאחרונה. אתם יכולים ללמוד מהטעויות שלהם ולא פחות מההצלחות שלהם. הצלם שלהם היה מוצלח מאוד ולא מאוד יקר? אל תהססו, דברו איתו גם. הטעימות שלהם היו מפוזרות ולא יעילות? בקשו לדעת בדיוק מה היה שם כדי לעשות את זה יותר טוב בעצמכם ולחסוך זמן וכסף.
ומה אם אין לכם חברים שהתחתנו ?
חליפות חתן וחליפות ערב לגברים
גם אם יש וגם אם אין בנמצא חברים כאלו, היום אין צורך להסתפק רק בזה. האינטרנט מספק היום גם את השירות החשוב הזה: התרשמויות ופידבקים של זוגות שהתחתנו. ישנם באינטרנט אתרים שנותנים מידע על ספקים כמו אתר מתחתנים ברשת, שם תוכלו למצוא המלצות או ביקורות פרטניות לפי ספקים ונושאים (בדף הספק עצמו). וישנם אתרים שזיהו את הצורך החשוב הזה והוקמו למטרה זו במיוחד כמו אתר מתחתנים למען מתחתנים, שכשמו כן הוא -זוגות שעברו את זה מעבירים פידבק והמלצות לאלו שבדרך. וכמובן רצוי להחזיר טובה במהלך או בסוף החוויה שלהם ולפרסם גם את חוות הדעת שלכם באם היה לכם נותן שירות מוצלח במיוחד או גרוע במיוחד.
מהם אותם דברים שכדאי לבדוק ?
חתונה היא אירוע מורכב משילוב של הרבה ספקים נותני שירות שהצלחת החתונה תלויה בשילוב מוצלח של כולם יחד - סינרגיה. מוזיקה משעממת ולא מתאימה לקהל עלולה להיות גרועה לא פחות מאוכל לא טעים. ואם בסוף היום התמונות גם לא יצאו מוצלחות והצלם לא צילם בכלל את אמא שלך, כמה גדולה תהיה האכזבה המשפחתית? ולכן לא נוכל להגיד לכם שיש משהו לא חשוב בכלל. ועם זאת, הדברים המרכזיים שמשפיעים על חתונה אלו הדברים שאותם תבדקו באופן היסודי ביותר, לדוגמה: האולם – הגיעו לראות חתונה שמתקיימת במקום הייעודי! הסתכלו עלאופי השירותהצוות, נוחות המיקום, סידורי החניה. האוכל – תדאגו לטעום בעצמכם את כל המנות שאתם מגישים בטרם עת (או את רובן לפחות). צלם – לכו על צלם שקיבלתם עליו לפחות המלצה אישית אחת. אותו דבר לגבי דיג'יי ואל תתעצלו לשבת איתו לפני כן לפגישה מעמיקה על אופי המוזיקה שאתם מעוניינים לערב המרגש.

חליפה לחתן - מתחתנים
כל שנותר לאחל הוא עכשיו זה מזל טוב ובהצלחה !